NAPOLI


el vesuvio, desde el barco Napoli-Capri

el vesuvio, desde el barco Napoli-Capri

Acabo de llegar a Napoli, la capital del Sur de Italia, mi puerto de salida de Europa. Ha sido un agradable viaje en tren, sentado en la ventana de la derecha, lado del mar, a favor del sentido de la marcha. Ahora voy a comer en casa de Giovanni. Ciao!

14 Respuestas a “NAPOLI

  1. Dicen que la mejor pizza es de Nápoles…Chequeá si es verdad je!

    Abrazo.

  2. Tinc ganes de veure nous colors pels meus ulls: el blau del mar o Napoli ha de ser preciós. Quan tinguis imatges, estarà genial.

    Ahir, quan era per Barcelona em va fer gràcia veure una botiga del centre plena de boles del món.

    Vaig pensar amb tu!

  3. Eiiii cuidado en Napoli que ahí hacen ofertas que no puedes rechazar.
    Que tal el amigo Vesubio, tranquilito no?

  4. Ricorda, la migliore pizza a “Da Michele”!!
    Salutami a Pepino!

  5. Eo, les fotos són xules. Molaria que quedessin més a la vista del blog, està molt bé.

    Del tema de India, he llegit que les pluges són del maig a juny, més el juny, juliol, agost… O sigui que abril és un bon mes.

    El Tibet. Si pots. No sé si agafa massa lluny… Ara, em vull mirar un llibre del Dalai Lama i/o Hinduisme.

    Quines ganes de veure imatges de nens indis i mames i colors i tot…

    Un petó.

  6. Siiiiiiiiii! Jo també vull veure les fotos de l’Índia… ara dubto si anar al desembre allà o a Tailàndia!

    Per cert, has passat per Pompeia?

    Petons!

  7. M’encanta! M’has fet recordar el meu viatje a Roma, quan li he ensenyat a la meva mare. La foto del Foro Romà és preciosa.

    Estic enviant proposta a marques, no em diuen res, ara per ara. He parlat amb una marca que li queda molt bé.

    Tinc 100 samarretes Punto Blanco per mercha de Scanner.

    I miss U.

Responder

